I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2007-09-22 10:00

Producenter!

Tja!

Jag, Petunion söker producenter till en skiva jag planerat på att släppa i början av nästa år. Jag betalar ingenting utan hoppas bara på att ni ska tycka det är en kul grej.

Posta gärna era beats via länkar i tråden eller kontakta mig med ett meddelande.

http://www.Okunskapr.se

PEACE OUT!

...kommer inrullandes med oväsen som pansarvagnar...

2007-09-22 11:36
Ska den säljas`?
ROB

2007-09-22 15:43
Troligtvis beroende på hur etablerad den blir.
Det hänger ju lite på hur kalitativa beats det blir.

2007-09-22 15:52
Tyvarr pa whoa tar alla betalt aven om de suger, speciellt om de suger. Sa om man har som ambition att tjana pengar pa sin platta maste man som oetablerad artist betala en annu mer oetablerad beatmaker forskott. Ingen pa whoa har hort talas om trading but its all good.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-09-22 16:22
shine du vet inte vad du snackar om om du ska dra alla över en kam sådär. många producenter här sammarbetar gratis med olika rappare. men självklart arbetar man bara gratis om man tycker artisten i sig är värd gratis beats.

så jävla trött på att många kommer och tror sig veta hur andra producenter fungerar.
www.myspace.com/dressyourself

2007-09-22 17:20

Jo, jag vet precis vad jag snackar om.

I stort sett varje sanhar trad kommer det upp folk som inte ens kan lagga en bas i ratt skala och snackar om att de ska ha cash for sin skit.

Jag ar ratt saker pa att om jag inte hade skrivit mitt inlagg hade nasta inlagg varit nagot i stil med: Sa du forvantar dig att folk ska jobba gratis for dig sa att du ska tjana pengar? Va va va?

Om man lever pa musik sa visst, inget fel pa att salja beats men da saljer man inte avforing for 300spann.

Om du anser att folk pa whoa i regel har en bra installning till konstformen vi representerar sa ar det oht ingen ide att vi diskuterar detta.

PetuniOn P20
Lycka till med plattan!

Peace

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-09-25 18:31
Det är ingen idé att ni tjaffsar i min tråd...ellerja skit samma, ni uppar ju min tråd i vilket fall som helst.

Tack så mycket.

Ha det nice
UPP!

2007-09-25 18:59
Shine, som sagt, dra inte alla över en o samma kam..

2007-09-25 19:18
Shine X1
tydligen vet du inte vad du snackar om alls..

petun...
www.myspace.com/kopierabeats

inget där är ledigt :/ men du får ju höra endel :) jobbar gratis.
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen.
// Dansk_BB

2007-09-25 21:32
måste nog hålla med shine + att jag uppar din tråd lite ;)

2007-09-25 23:43
Tack alla som är intresserade, vill gärna ha fler inlägg.

Såå upp!

2007-09-26 09:34
har du nån audio man kunde få höra? vill helst donna beats till rappare som kan sin grej.
ROB

2007-09-26 14:58
Eftersom du inte såg det så.

http://www.okunskapr.se

2007-09-26 15:11
Har du nåt som jag gillar och som skulle funka med en smått psykotisk touch kan jag tänka mig att bidra, men då vill jag producera & slutmixa låten och inte bara ge ett beat och sen höra resultatet.

yes jag är både galen och petig :P

myspace

bara ruff cuts där, lägger ner mer jobb när det behövs.

2007-09-26 15:59
här finns en hel del. checka.

2007-09-26 22:02
Men ahhrg jag skrev ju t.o.m. ett fortydligande for de som inte fattade att det forsta inlagget var medvetet overdrivet.
Jag skriver om en trend som jag uppenbarligen inte ar ensam om att ha observerat.

2007-09-26 22:09
den eviga sarkasmen

Producent

2007-09-26 22:34
word shine
BLEZZ BEATS
Köp Ays'n'Beez - The Epidemic på kassett på COULISSE

2007-09-27 11:10
Johnny-V8 Jag gillar sånt faktiskt, kommer inte att göra enbart såna låtar, men det vore kul som omväxling. Hör av dig om du har nåt. Jag skriver inte utan beat nämligen så det blir svårt att visa nåt.

Er andra Sluta tjaffsa nu.:D

Puss

2007-09-27 11:15
johnny Det låter riktigt najs. Har lyssnat en del. Vore kul om du ville vara med i djungeln;)

Du får gärna slutmixa låten/låtarna som blir. Jag får helt enkelt anpassa min slutmix på din.

PEACE

2008-02-05 02:08
Be mig om beats?

:(