I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

prod/beatmakers sökes (audio)

Vår Hiphop - Producenter & DJs

   

2007-09-03 05:04

prod/beatmakers sökes (audio)

hejsan hejsan

det är så här att jag på sistonde känt mig mer kreativ än vanligt men får inget utlopp för de då jag finner det allt svårare nuförtiden att komma över vettiga beats. man hittar väl något här, något där, men det blir tungt då man måste leta som fan för att inte falla allt för långt ifrån sin stil samt för att jag måste känna de 110% innan jag väljer att skriva på ett. har inte heller råd att inhandla någon större mängd av en o samma producent då jag studerar för tillfället.

därför tänkte jag bara ta en snabbkoll här om det ens finns någon prod som letar efter någon att "samarbeta" med (jag tvivlar men försöka går ju). jag har tillgång till studio med state of the art-prylar + en duktig studiotekniker.

www.myspace.com/aepe

kollar inte whoa så speciellt ofta, men om de finns nån som är smått intresserad eller har några frågor så hojta på [email protected]. någon form av ersättning kan väl såklart diskuteras fram, så länge det inte är några hutlösa priser och jag fastnar för det du gör.

ha de bra, fred