I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Söker producent till orginellt projekt

Vår Hiphop - Producenter & DJs

   

2007-08-30 20:24

Söker producent till orginellt projekt

Hej

Just nu håller jag tillsammans med en annan att sätta ihop band som kommer bestå av 3 mcs (varav 2st som är veteraner) och 1 producent i grund och botten. Bandet kommer inrikta sig på politik och välfärden för vårt samhälle och dess invånare. Vi kämpar enkelt sagt för en bättre värld. Språket kommer vara engelska.

Vi söker ingen som enbart vill åt pengar. Helst ska du vara någorlunda "ny" och originell, samt kunna se andra personers känslouttryck. Du ska kunna skapa beats till våra flow och vara konstruktivt kritisk.

Jag kommer inte avslöja mer om gruppen utan att det är nyskapande eftersom det är orginellt.

Skicka ett PM till mig om det låter intressant, gruppen borde vara igång inom 6månader. Skriv gärna lite om varför vi ska välja dig, och om du har myspace eller material på nätet glöm inte länkar! :)

Det är ett stort plus om du bor i Göteborg, då resten av oss finns här. Just nu är vi fortfarande i uppstarten, men det kan vara bra att ha en producent med ifrån början.

Musikstilen är hiphop och subgenren blir vårt sound. Du ska ha känsla för att finna det beat vi uttrycker oss i.