Lyssna på detta,jag bor i kiruna och visst det finns studio för allmänheten men massa äckliga hårdrockare får förtur så jag har hemma studio,men min granne gnällde dom 3 första gångerna jag spelade in,så jag gick till vise värden och frågade om de var förbjudet att spela in musik för att grannen hade gnällt fast det var mitt på ljusa dan,då följde min visevärd upp till lägenheten och lyssnade en gång när jag recca då sa han=såhär får du ha det det är som att lyssna på musik,det är frihet under ansvar skötter man det så funkar det men gnäller någon efter kl 10 så får du en varning,rätt sjysst tycker jag,det första man ska göra om man ska ha hemma studio är att fråga vise värden direkt,det funkade för mej iaf,och min gnälliga granne kom och gnällde en gång till men då svarade jag honom att jag hade fått lov till att spela in musik hur mycket jag ville på dag tid då gick han,visst han var inte glad över det men de skiter väl jag i:)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.