Världens bästa beatmaker?
Fanns en tråd om Whoa's bästa beatmaker, så då gör jag en sånn här också, vem/vilka tycker ni är världens bästa beatmaker/s ? själv så tänker jag nominera: 9th Wonder, Dr. Dre och Kayne West. fortsätt
facebook.com/idiomatisk - fan page
just blaze madlib 9th wonder dr dre timbaland medfl
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
T.I. lätt!, lyssna bara, rock blandat me hiphop i Big Thangs Poppin' , helt sjukt det beatet.. samma me; What You know about that... fast ja vet ej om T.I. gör dom själv eller så... Kayne West har oxå feta, Dr.Dre likaså, men 9th Wonder, no idea vem det e ...
Take every day like it is your last day of your life...
RZA, dilla, madlib, pete rock.
9th Wonder är inte ens i närheten. Sämre trumljud får man leta efter..
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental
Dre. Rza och kanye är de jag tänker på såhär spontant.
In Slaughters Native
Worship Nothing Studios :Inspelning, mixning, mastring, design, musikvideos m.m:
http://www.wnstudios.se
Producent
2007-08-08 00:24
Illmind, pete Rock, jazzy jeff, J Dilla
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
dj premier och Pete rock kanske
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"
Mablid, J dilla, pete rock och premier..
hahaha
Ljudmässigt knäcker Adam F alla i hästvägar.
Masse, Breakmecanix, DJ Premier
SPARK!
Klicka för låtar
Klicka för beats
Världen: Legenden Dr.Dre Timberlan här på whoa; Rainmaker Icetail Spell några till
www.myspace.com/fresh4elements
Ja, 9th Wonder är nog den sämsta 'stora' producenten i världen vad gäller trumljud! Dr. Dre, RZA, Havoc och Hi-Tek är mina favoriter
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
Kanye West alltså... insane, Dr. Dre är ju inte helt fy skam heller alltså
A touch of jazz gänget, Nicolay, 9th Wonder...Tommy tee e jävligt cool också...
finns så många på whoa som är bättre än icetail. men det verkar som dom flesta säger honom föpr att han droppar så mkt freebeats .
Jag diggar Alchemist grejjer
DJ Premier, Madlib, J Dilla, RZA, J-Zone, Alchemist, Ant. Mina favoriter...
Dj premier 9th wonder Rza. Dj babu. alchemist. Just blaze Timberland Swizz beats Da Beatminerz Heatmakerz Rockwilder Eric sermon Cannon
Sound savants..This is easy!
Sound savants..This is easy!
Dj shadow är helt klart bäst av alla som nämts här tidigare enligt mig. Ganska uppebart också. Lyssna på hans skit så hör man direkt hur sjukt bra han är. Alltid kavlité också.
ixixixuxa110
mf doom madlib el-p (cold vein skivan enbart dock)
eminem är grym på prod också. men DJ Premier är lätt min favorit.
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen. // Dansk_BB
Nicolay ingen som nämner RJD2?
scott storch äger sönder alla först kommer Dr.dre sen scott storch
QD3 Danjahandz Storch Mysto & Pizzi
LEGEND (Musicproducer/Songwriter) 1999-2013
Fresh-Mike hehe trevligt anser du att jag hör till samma liga som dre och timba ..hehe
LEGEND (Musicproducer/Songwriter) 1999-2013
Dre, J Dilla, Preemo, Kanye West, Just Blaze, Nottz
your heart pump project kool-aid
Will.i.Am är en av dom bättre av det jag hört. Dj Premier, även fast jag gillar sättet han gör beats på mindre och mindre. Heatmakerz, allt är så simpelt men ändå så fett. Stoupe, vet inte hur han gör sina beats men bra låter det oftast. Storch. Kanye, trots att han samplar så jävla mycket.,
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
många här är ju för roliga. Ni har missat många av de bättre.Ryan Leslie = Han verkar kunna spela allt från trummor till trumpet.Mysto & Pizzi = Dem gör ett sjukt bra TEAM. och sen den bästa av de alla Jonathan Rotem .. hur sjuka är inte hans beats? Han är riktigt duktig pianist också.
king-size sätt klippet när ryan går lös i sony studion ? :) ruskigt smaskigt beat
noeL P20 Sure thing, han flippar ur riktigt hårt där :)
älskar det beatet vetu om det finns som färdig låt?
jag gillar the Beatles...
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic
noeL P20 den kommer med på Leslies nya album som släpps nån gång till hösten.
Jonathan "J.R." Rotem
Litanol @ SC: http://www.soundcloud.com/litanol
J Dilla Dr. Dre Timbaland Scott Storch
dilla så klart men han lever ju inte så ja säger: madlib o moss
Pharell och Chad Hugo gör sinnessjuka beatsDj Premier får mig att drömma tillbaka till den riktiga hip-hop eranScott Storch samt Dre kör samma stil, väldigt finslipade melodierMack Beats och Filthy båda från sverige, väldigt begåvade
DJ Premier, Pete Rock, Illmind, Khrysis mm.
Beat the odds like an abusive freak show owner
Beatmaker: J-Dilla Musikproducent: Om man håller sig inom hiphop är myyyyyycket svårare
Mysto & Pizzi hahaha....mm verkligen bäst.
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental
Det är svårt eftersom det finns en så pass bred buffé där ute, allt från folk som DJ Premier som aldrig misslyckas till folk som har förändrat hur dagens sound är som Timbaland o co, gammalt och nytt o.s.v. Just nu känns det som att jag inte tröttnar på Neptunes och sakerna de langar till bl.a. The Clipse.
Gawd. Glömde Neptunes . Deras grejer till Clipse e hur grymma som helst.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
J.R. Rotem är garanterat en blivande megaproducent! Hoppas att Dre använder sig mycket av honom på detox.
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
etna P23 när du nått upp till deras skillz eller meritlista så kan du håna dem, annars bör du bara sköta din egen business.
Shit vad folk lever i bubblor. 85% av alla här har knappat någon smak överhuvudtaget. Men seriöst, hurfan kan man se ner på en artist som använder samplingar? Jag tycker nästan det är pinsamt alltså. Se över era tankar och lär er lite om hiphoppens historia.
ixixixuxa110