I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hock gör ett beat med cme u-key (Beatvideo)

Vår Hiphop - Producenter & DJs

   

2007-07-18 11:11

Hock gör ett beat med cme u-key (Beatvideo)

Vaknade klockan 6 i morse, klev in i duschen och sen satte jag mig vid datorn och undrade vad jag skulle göra, då såg ja min videokamera som stod på min säng så jag tänkte att vafan ja gör en beatvideo.

Inget speciellt beat utan ja ville bara göra något så ja satt och klickade lite på tangenterna och försökte hitta en melodi, sen körde ja bara på!

Här hittar ni videon

Såhär snabbt har jag aldrig gjort ett beat förrut, tänkte lägga upp den oklippt först men de vart så ointressant när ja aldrig fick till dom jävla stringsen som ja ville ha dom, missa 5 gånger på dom och de borde ju va de enklaste att lägga egentligen, men trött och cp som ja var så vart de som de blev, videon är bara runt 3 min lång så jag hoppas att ni orkar titta på den och lägga en kommentar om vad ni tycker, tycker ni att det låter skit så får ni gärna skriva det, uppskattar ni videon så är även det kul!

Själv sitter jag alltid och kollar beatvideos när ja inte har något att göra, tycker det är rätt intressant även om inte beatet blir så bra!

Videon igen

"Maybe i could get mjältbrand"
"jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"