I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Analog Mastring, Billigt.

Vår Hiphop - Producenter & DJs

2007-05-13 16:04

Analog Mastring, Billigt.

Tänkte passa på att lära mig utrustningen i studion bättre och testa lite analog mastring. Låtarna kommer föras över till en 8 kanalers Tascam bandporta, sen genom en Fullt parametrisk rör-EQ, det hela avslutas med en kompressor innan det åker tillbaka in i datorn. Blir ni inte nöjda över ljudet jag får till via mitt gear så kan jag mastra om låten digitalt via T-racks istället, men bara om ni inte är nöjd.

Priset jag tänkte mig för detta är 50:- per låt. Och då får ni tillbaka den i 16Bit's Wav format.

Tänkte börja med det här från och med måndag NÄSTA vecka eftersom jag har fullt upp med repning inför ett stort gig i helgen, men tänkte ta o samla på mig arbete under den här veckan för att snabbt kunna köra igång. Erbjudandet finns bara i en vecka sen försvinner det, så är ni intresserad så är det NU som gäller.

Ta o adda mig på [email protected] om ni är intresserade, har ni frågor så får ni gärna skicka ett mail istället för att adda så jag slipper fylla min kontaktlista. Dvs Adda helst inte om ni inte är säker på att ni har jobb åt mig.

/Preach

Worship Nothing Studios :Inspelning, mixning, mastring, design, musikvideos m.m: http://www.wnstudios.se