Beat köpes. Hellu. Ska fatta mig kort för jag är trött och flummig. ögnade igenom beats forumet och vafan. ja vad ska man säga. är det någon här som har lite bättre grejer på lager eller?www.myspace.com/henkekrona där hör ni mig250-400 spänn är jag villig att betala, då jag är en fattig man i hollywood just nu :(beatet är eventuellt till en EP/mixtape eller något som kommer släppas på gatan här i LA.lät det flummigt? det är det också. Låter det fint, skriv på, ös snipps bara. Gillar ni det inte kan ni ju trycka på knappen "bakåt" och klicka in på en ny tråd!Hej så länge.
LM Productions och C-Deck/elegance hade båda varsitt beat jag gillade, ska dock avvakta lite och se vad som kommer upp i tråden.
T.ex. Farmer, ser fram emot å se vad du kan langa ;)
Förra låten är visst på mixning nu vad jag har hört, de jävlarna hemma i sverige tar sin tid nu när jag inte är där och har ögonen på dom. grr. men den kommer. lite offtopic.
shine: ja. varför slösar du ens tid med att skriva en sån kommentar.
Eichess P21De flesta beatsen som du hör på hemsidan är sålda, men bara säg till så gör jag en till dig.
kloak: Ja nu var det ju inte det tråden handlade om, alltså hade du inget att tillföra. wiseguy