Angående Inspelnings/mixnings program Hej!Jag vill ha tips på ett bra inspelnings/mixnings program, som passar en som ligger på ett lite högre snäpp än nybörjaren.Jag har tidigare använt mig av Adobe Audition 2.0Så ska jag fortsätta med det, eller skaffa något annat;D?Btw, har just nu en Samson usb-microfon, ska skaffa StudioKit 1 senare när jag blir duktig!Mvh, Sharre.
Jag använder Cool edit pro 2.0.. mkt mkt skönare en Adobe Audition. =) så jag säger att du ska använda Cool edit pro 2.0..sen om du ska lära dig att mixa så finns det en grymt bra tråd som du kan läsa :) Peace
Alltså egentligen är Adobe Audition & Cool Edit samma sak, Adobe köpte upp tillverkaren utav Cool Edit. Fast det är klart Cool Edit känns överskådligare det kan jag hålla med om!Om du fortfarande vill dra upp ett snäpp & har PC/MAC, säger jag Cubase sx 3 (till MAC är Logic också ett alternativ) Många som använder Cubase föredrar SX3 framför den ny 4:an. Anledningen är att 4:an inte stödjer vissa äldre plug in format.Peace