I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2006-12-16 01:24

Enkelt mickbås

Har tänkt dra ihop ett micbås, men jag orkar inte tjafsa runt och tänka alldeles för mycket när det gäller skiten.

Har ett hörn i rummet som jag tror skulle funka bra att ställa skiten på, då det är ett hörn och som har en yta på ca. 1.50mX1.50m.

Hur ska jag göra på ett enkelt och billigt sätt ? Inte bättre ljud jag är ute efter, utan snarare att slippa störa alla andra som bor i hushållet när jag börjar veva på armarna och ta mej på kuken och svära.

Det jag har tänkt är typ: 2 plyfaskivor som sätts ihop och placeras så en liten kub skapas. Därefter har jag tänkt skära ut en "dörr" på en av dom och sen sätta dit gångjärn. Insidan täcks med skumgummi och jag drar in micsladden och lampa genom ett litet, litet hål nånstans i nederkanterna på "micbåset". Även tacket täcks med skumgummi och på golvet kan det finnas nån matta eller skumgummi bara för mysighetens skull.

Nåt mer jag borde tänka på ? Som sagt så är det för att inte störa föräldrar och syskon för mycket.