Vem har gjort detta underbara freebeat?
Det här var ett freebeat på whoa för väldigt längesen, på nått sätt lyckades jag tappa bort den, men nu råkade jag komma över den här hemska låten några lirare gjort, rappen suger men dom anväder iaf beatet.
youtube så vem har gjort den? Vart kan jag få tag på den? Och sitter du med den så kan du kontakta mig :)
No cake for the impurity!
Det var riktigt fett, synd på så wacka lyriks bara. Det låter som en spaz-norrsken beat, men jag gissar hel vilt nu
facebook.com/idiomatisk - fan page
Det enda jag vet är att Anton&Affe har gjort en låt på detta, tror den heter livet går vidare eller något sådant, fy fan va pinsamt att jag erkänner att jag vet det >_<
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jackan: Har du audio eller?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jackan93 P13 Sorry men det är inte samma beat. Bara sample
Dagisbarn hittat! Återfås mot beskrivning. MVH Personalen på Kristallen
Är det gamla C4 jag hör i låten?
jag var med själv DegOne har kickat på samma sample.
Qustaph P17 att du vet det asså.. herre gud! jag hoppas du skämms.. ne jag vet inte vad det är för beat.. jag tänkte bara att jag såg "anton och affe" så var jag tvungen att dissa.. puss
febrill eller vafan han heter, har jag för mig har gjort det..
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic
CNJ har även kickat på det beatet eller bara samma sample... "CnJ - Leker livet"
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
CNJ:s version på det här beatet är fet
Jag Valde Stil & Klass Framför Weed & Hasch
kasta fram beaten nån glad
har inte kvar det. Fråga Yoni om han har det...fick det av han för ett par år sen
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic
okej, nu har jag iaf frågat yoni och febril.. hoppas dom har den. bästa beatet fo sho! :)
No cake for the impurity!
nu ska vi inte glömma att mannen på bilden till videon e riktigt söt och heter Clarice
www.tbonebeats.com
Måste uppa.
Jonte: Hehe, hur länge har du letat? Jag och Mental har letat i 4 år :)
jag vill ha freebeatet!:( nån som har?
Febril proddade väl DegOnes beat, vilket troligtvis inte var ett freebeat.
ja hittade det på whoa för ett år sen typ, men c: krasha så har itne kvar det
någon måste ha de? höhö
eller hur, sluta snåla du där hemma :D
Heeej. Ja har det beatet. Granit har gjort en bra låt till den med. Ha det . [email protected]
adda inte för jag har förväxlat beat....... . PetritGashi89 adda inte. det var fel beat ja tänkte på en annan låt:p
jag vet vilket de är men de är inte shysst mot polarn som gjort på de där.. sorry:s
Wethoz Production<br>Beat producent o rääääpper ..
det är en från nkpg. :)
EGOFLOW.
Har alla gjort låt på det där eller? Beatet är för bra, låt det vara ;)
den som gjort detta beat e Febril, detta vet jag just för att jag va me när han gjorde de.. finns säkert nån mer som lyckats få tag på samplingen till beatet men odsen att´man skulle göra ett likadant som febbans e väll ganska små :D skulle tippa på att han har de kvar nånstans om nån vill ha de vill säga.. hej hopp!!!
Hangaround
2006-12-10 03:58
ska fråga polarn om ja får ge ut hans.. den är tvära fet .. säger i morgon bror på va han säger.. har de på datan i såna fall.
Wethoz Production<br>Beat producent o rääääpper ..
DegOne finns det nån snubbe som gjort en låt av detta... men kanske inte han som gjort de...
Varför? Därför! men Varför Därför?
hahahahaha vilka jävlar :D paja ett sånt beat... han borde sålt det ist, kanske inte skulle blivit något enstavigt med kefft ljud och skit
"din flickvän är en sötsak och jag är karamellkungen" -Mickelito (Mickelito vs Big Big Danne utanför Radison i Ösd)
Shit jag diggar inte beatet. Är jag ensam om att inte gilla det elle?
http://www.youtube.com/watch?v=81y55k27dkU
jag vill ha det beatet!
jag vill ha! skicka till mig på msn den som har de, så skicka jag till alla som vill ha de sen.:) [email protected]
CNJ lägger det bättre på det Beatet ;)
vet inte vad de heter vet bara att an2n använder de i "livet går vidare" :P
SignatuR^
jag vill ha så det ärbäst att den som har de skickar till mig.
skit samma vilka som lagt på den, lägg ut beatet!
http://www.myspace.com/risalaa
granit har kickat på det vill oxå veta vad det heter :P
För helvete kan nån bara länka det istället ! Skiter väl i vad det finns för låtar på beatet !
Aii
håller mä contra* länka skiten å skit i resten..
me want, give it. Någon måste väl ha det ?
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
ge mig beaten!
upp! alla vill ha beatet :D
:)
Jag har gjort beat utav den samplingen Dimer har gjort beat utan den samplingen Legenden har gjort beat utav den samplingen (tror jag) Jag skulle lägga min slant på Dimer Ska kolla hur min version låter.