I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Letar efter en mixare

Vår Hiphop - Producenter & DJs

2006-11-19 18:08

Letar efter en mixare

Tjena alla hobbymixare!

Behöver en mixare till en grym låt som har sång som hook, och sen är det mestadels rap. Alla filer är separerade i .wav och de är också beatet.

Kan inte betala, men kan erbjuda andra tjänster och olika belöningar som jag tror kan vara lockande.

Hör av dig, [email protected]

(för att höra musik av artisten, in på allears.se och sök efter "rebstar")

Rappare

2006-11-19 18:40
Kan inte betala, men kan erbjuda andra tjänster och olika belöningar som jag tror kan vara lockande.

Hjälp !
Aii

2006-11-19 19:05
HAHA
lära utan att tänka är meningslöst, att tänka utan att lära är farligt.
(Kung Fu Tse, Kina)

2006-11-19 19:05

Klockrent..
lära utan att tänka är meningslöst, att tänka utan att lära är farligt.
(Kung Fu Tse, Kina)

2006-11-19 19:34
Bör nog ändra, visst jag kan tänka mig betala, maila vid intresse och vad ni tar.

2006-11-20 02:14

det känns som om du tolkar det fel Razazi!

vi zez~

2006-11-20 10:14

anser mig inte som nån proffsmixare.
men kan försöka.

msn: [email protected]

Litanol @ SC: http://www.soundcloud.com/litanol

2006-11-21 10:40
Jag anser mig faktiskt vara proffsmixare ;) och kan inte bara försöka utan fixa din mix utan problem fast inte utan deg...

Mixningen sker i en proffisionell studio med bra monitor system. skicka mig ett medd om du är intresserad. behöver inte bli så dyrt men det kommer låta mkt bättre!
"Jag är för dödsstraff. Den som har begått ett fruktansvärt brott måste få ett passande straff. Så han lär sig till nästa gång."- Britney Spears