I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-09-05 10:32

Hjälp mig!

Tja, jag har projekt i skolan och jag om min vän ska göra en hiphop/soul/rnb konsert i vinter. Vi behöver veta vad som krävs för en Dj-anläggning, plus få tar i instrumentella bakgrunder till låtar.. Vart får man tag i sånna grejer? Jag behöver en Dj också som är villig att vara med..fast svara helst på frågorna innan först..

go with the floooow

2006-09-05 19:19
ska ni göra en låt är det väll jävligt onödigt med en Dj? tanka instrumentaler och kör bara i cd å kör eran fronda-rap över det

tanka på dc, endast lagliga instrumentaler dåra!
http://www.myspace.com/neckshotproductions<br>Fuck Flyckt

2006-09-06 10:43
men alltså vi ska köra typ 15 låtar...en hel konsert!
go with the floooow
Producent

2006-09-06 21:46
Dj's brukar väl spela 12:or med instrumentaler på?
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2006-09-06 21:56
Om du ska ha en Dj, så ska ni ha dj prylar.
Antingen Vinylspelare eller vanliga skivor.
till vinyl behöver du bara en eller 2st vinylspelare, och kanske en mixer till det så han kan flascha till det lite..

Annars så tkr jag att ni bara behöver en grabb som ska byta skivor åt er(med beatsen på)
har du något vanligt nerladdnings program? t.e.x limewire.
Så är det bara att söka på " instrumental - och sen låt namnet..så är det bara o skriva texter o köra på;)
//Dj_Leon\\