I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2006-01-13 01:38

musiker sökes

fick nån skum idé att jag vill göra nått annorlunda.
lite this, vi tillsammans ska producera 3-4 beats som är uppbyggda av trummor, kontrabas, percussion, scratch och melodi. du står för spelandet av melodi. det jag är ute efter vet jag inte riktigt. men nått i stil med gamla klaviatur som rhodes piano, orgel, synthar osv. jag står för producerandet (eller vi tillsammans), trummor, scratch osv, tjejen min spelar bas och några kompisar till mej lägger rap på slutet. det ska inte vara nått avancerat shit, utan mer chill, kool, skön, basic annorlunda hiphopish!

det vi spelar in i instrumentväg kommer sedan loopas och klippas för att få lite mer "hiphop" gung. det ska vara skitigt och jävligt, vintage! studio finns hos mej.

blir det bra så trycker vi upp skivor (drömmen är 7")

så iaf, känner du, kool kille som är grym på klaviatur, att du har för lite att göra å vill exprimentera fram något ball så hör av dej!

inser att det kanske inte är så stor chans att det finns nån på whoa som är intresserad men det är värt ett försök!
ett plus är ju om du bor i eller närma halmstad och har dina egna instrument.

/hund

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.