I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ständigt dessa MPCs

Vår Hiphop - Producenter & DJs

   

2005-11-22 18:46

Ständigt dessa MPCs

Okej, jag har kommit till den punkten i mitt liv då det är dags för ett MPC köp, eller kanske någon form av 20årskris...

Hur som helst så skall en av dessa skönheter inhandlas. Dock tänker jag inte lägga vantarna på en MPC1000... då den är blå och ful. Hehe.

Saken är såhär iaf.

Antingen köper jag en 2000XL för sisådär en 6000 pistoler.
Eller så väntar jag på 2500 och köper den för 14000 mer ungefär, och nu kommer vi till det lilla kluriga, 6000 för en begagnad 2KXL eller 20000 för en ny och fräsh och lite mer deffad 2500. Där har vi problem ett.

Låt oss nu säga att jag finner denna skönhet, 2500. Och så hittar jag en begagnad 4000 för 16000. Jävla dilemma det här alltså.

Någon som vet hur fan jag skall göra? Några tips? Någon som testat samtliga av de nämnda?

Jävla dilemma det här alltså.

Förresten någon som vet om de kommer uppdatera 2KXL Os'et så att det blir någolunda likt 2500?




/Förvirrad yngling i 20årskris

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.