I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Autumn Branches söker producent! (Ablyx & Queff)

Vår Hiphop - Producenter & DJs

   

2005-09-26 19:59

Autumn Branches söker producent! (Ablyx & Queff)

Hey!


Wuddup?:.
Jag och min homeboy Ablyx snackade ihop oss för nån månad sen angående att starta en grupp som skulle leverera tung och lite gråmulen musik alá Josh Martinez, och nu har vi gjort det. Gruppen heter Autumn Branches och vi har planer på att försöka släppa något så småningom.. Men för att komma dit behöver vi en producent som är med på tonerna! Vi snackar inte om gästproduktioner och dylikt, (fast om ni är intresserade, hör av er! har en hel del intressanta och stora namn bakom framtida gästproduktioner ) utan nu söker vi en producent som vill gå in helhjärtat i uppgiften att bli den tredje och sista medlemmen i Autumn Branches.


Autumn Branches:.
Angående musiken då; Ablyx kommer rappa på engelska, och jag på svenska (det kanske låter omständigt, men det kommer funka perfekt och det är på tiden att någon sådan konstelation etablerar sig) och musiken vi kommer göra kommer gå under genren som vi själva valt att kalla för "Höstmusik".

Höstmusik är ingenting som man bara kan syssla med under hösten, det är mer ett bra samlingsord på sinneslaget låtarna kommer ha. Det kommer vara mycket halvdeppig rap, mycket känslor och dylikt.. Det kommer bli fett.


Det vi är ute efter:.
Så vad vi söker är alltså en hungrig producent som känner att denne kan ställa upp med både kvalité och kvantitet, eftersom vi vill få saker att rullning! Någon som kan ge sig in i det här helhjärtat och som är lika sugen på det här som vi är..
Alltså söker vi inte dig som tänker "ah det hade väl vart soft, dom kan få nått beat nångång i månaden" utan vi söker dig som tänker "Shit! Det här är precis min grej! Fan va kul!"


Några mp3or av oss:.
(högerklicka och välj spara mål som )
Ablyx - Rain.mp3
Ablyx - Autumn Music.mp3
Queff - Vi syns bland molnen.mp3
Queff - Så vackert.mp3
Queff - Två äldre verser.mp3

Ablyx - Rain - På ett beat av Eccan, inspelad nyligen.
Ablyx - Autumn Music - På en Medina-instrumental, just some hypeshit, några veckor gammal.
Queff - Vi syns bland molnen - Några månader gammal, på ett Atmosphere beat.
Queff - Så Vackert - Halvår gammal, På ett freebeat av Thomas Ojala.
Queff - Två Verser - Första versen ifrån en gammal Taskigt Läge låt, Puszel producerat, och andra versen ifrån en låt som var exklusiv mp3a på whoa för ett tag sen, producerat av nån finsk snubbe.


Kontakt:.
För lite mer info, eller om du är intresserad kontakta oss via email eller på msn om det faller dig bättre i smaken, så kan du skicka lite saker du gjort och så kan vi snacka lite mer och kolla om allting klaffar!

Kim alias Ablyx - [email protected]
Robert alias Queff - [email protected]

damn, what's wrong with my generation?
we was the cream of the crop but it seems we've been robbed
that's what happens when you trade in all your dreams for a job