I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sångerska sökes för sammarbete

Vår Hiphop - Producenter & DJs

2005-08-28 19:29

Sångerska sökes för sammarbete

Seriösa låtar som kommer höras av ett antal tusen personer.
Inga pengar att tjäna på det i det här projektet, men är det bra nog och vi fortsätter med fler spår så kommer det komma även det.

Sångerskan jag letar efter är mer tunn karaktäristisk röst än stark opera.. björk möter erykah framför aretha möter madonna, om det kan ge någon som helst klarhet.

Jag bor i Norrköping och har tillgång till proffsstudio vardagligen här. Så ju närmare desto bättre/enklare.

I vilket fall finns åtminstone två av spåren som behöver sång att lyssna på redan nu..

Och vill ni höra nåt för att se att det inte är oseriöst så här är två ungefär ett år gamla spår.
xeilon - home's where my heart's ..
xeilon - broken glass.mp3

Även tips om damer att ta kontakt med uppskattas!

Skicka meddelande här på whoa för kontakt.

| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn
| www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
Producent

2005-08-29 02:17
kolla med nicole, hon sjunger bra!

du rappa skönt tycker jag, men din sång i home's where my heart at.. näh, låt nån tjej stå för sången så rappar du.
Nine.D
Multifaceted Creativity
http://www.INFININETY.se
Producent

2005-08-29 02:17
eller, kör vidare på sång, kan ju bli bättre med tiden.
du lät lite för osäker tycker jag hehe. :)
Nine.D
Multifaceted Creativity
http://www.INFININETY.se

2005-08-29 16:26
jkstr: Jag gör det och väntade mig väl egentligen inget här.. men man vet aldrig.. och nån producentkille här har kanske en sångerska att låna ut till några grejer..
Sant dock med sångerskor här.. Tror inte jag hört någon någonsin sjunga riktigt bra här på whoa.. men men..

cliche: Man lär sig en hel del på ett år faktiskt.. eller ja.. jag är inte, har aldrig varit och kommer aldrig bli riktigt bra på att sjunga, men blir bättre, det blir jag.. och jag börjar få ordentlig kläm på att lägga stämmor.. Varför jag letar tjej till sång nu är för att en refräng till en färdig låt helt enkelt inte funkar med min pipa.. Jag sätter tonerna men min röst låter helt enkelt förskräckligt när det går uppemot några F... Det ligger i en vettigare tonart för en dam..

emelpee: har tänkt det men inte gjort ännu..
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn
| www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se

2007-01-25 15:22
jag kan sjunga
 LotsOfLove