I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2005-08-21 17:23

Hemma studio...

Nu äre sååhäääär va.

Jag har cirka 8-10 tusen kr som jag har jobbat ihop genom att jobba på Mcdonalds, diska, varit DJ, och en massa annat sheit.

Jag ska nu bygga upp en studio, är dock nybörjare på sånt här, jag vill ha riktigt bra kvalite på låtarna, funderar att cirka 2000-3000 ska gå på miccen tror jag, det ska vara BRA kvalite på låtarna som sagt, t.ex som DZK's eller R-Ett's låtar kanske, sån ljudkvalit evill jag ha, visst kan jag inte få PRECIS likadan för 10 tusen men det ska vara någonstans i närheten.

Om vi säger såhär, utgå från jam.se

och rota fram det bästa och det jag kommer att behöva, hmm skulle vara fett scysst.

Behöver väll mic, ljudkort, mixer, bra dator har jag och preamp har jag också, micstativ har jag också, och ta gärna med ifall jag har glömt något, ohwell..tack på förhand?

(om ni är här för att skriva annat än tips så kan ni lika gärna hitta någon annan topic)

vill heller inte ha någon som "gissar" bra utrustning för pengarna tog tid att fixa så ajg ivll ej slösa det på något värdelöst.

tackhey

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.