I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

tjena böhver nån som kan göra en beat till den låt

Vår Hiphop - Producenter & DJs

   

2005-07-19 12:02

tjena böhver nån som kan göra en beat till den låt

Yeah haha hur känns de nu era fucking rasse horror vi blattar har knullat upp en efter en haha er lek är slut nu haha hörde ni er lek e slut nu haha Fucking bitches

(Vers 1)
Jag kommer mä denna diss knäcker er alla
det är nästan så att jag slutar palla (haha!)
Bara så ni vet er lek e slut
alla blatar kommer som en fet jävla sprut
Vi knullar upp er en efter en bara så ni vet är ingen sen (haha) tänk på alla rassar som har blivit ner slagna en efter en bara så ni vet är vi blattar helt galna och där är bara ni rassar som bli ner slaggna(haha)

ref: Nu är alla hbgs rassar helt jävla knäckta
och era fucking huve är fan helt spräkta(haha)
såna som er kallar jag för fucking Bitches
(haha)såna som er vill ju fan dö ge upp nu era fucking horror innan ni får mer spö.

(vers2)
det är alltid blattarna som gilder medans alla rassarana lider våra knogar svider efter er strider (haha)
Ni är ju fan störda bara så ni vet är ni alla snart döda (haha)såna som er e fan tröga vi blattar sammlar ihop er och tänder på en stor jävla loga

ref: Nu är alla hbgs rassar helt jävla knäckta
och era fucking huve är fan helt spräkta(haha)
såna som er kallar jag för fucking Bitches
(haha)såna som er vill ju fan dö ge upp nu era fucking horror innan ni får fett mä spö.

(Vers 3)
aha era fucking fittor ja ska knulla era mammaor
lefe mins du när vi stöte på dej utan för knutan haha hur kändes det å få din fucking näsa knäckt plus dina tänder blev utslagna de va jag och alla mina vänner (haha)
Och du johanes mins du när vi stog utan för dej och du sa till din pappa Haha oh pappas lilla flicka bara så du vet du är en fucking fitta Och ni bröderna fraj va fan tror ni att jag e skraj haha fucking horror båda två haha jävla mesar
Haha och du Tom sprang som en liten fitta (haha)
Kunde inte sprungit till ett betre ställe en seven elven haha din fucking mes ni alla kommer straff knuallas jävla messar era mammor e blattarnas uppvärmning (haha)

ref: Nu är alla hbgs rassar helt jävla knäckta
och era fucking huve är fan helt spräkta(haha)
såna som er kallar jag för fucking Bitches
(haha)såna som er vill ju fan dö ge upp nu era fucking horror innan ni får fett mä spö.

vers4
va fan e det ni leker med ert skrik och spott cha twi cha twi vill ni ha mer cha twi cha twi vill ni ha mer men va fan ni e så jävla fula så ni ska få mer (haha) jävla bitches
chifcha none alla jävla rassar charamota ni kan suga min kuk ja ska straff knulla er alla och allt som går och göra med såna horrungar yaou Det blir en runda till jävlla horror





Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.