I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

HJÄLP med Cool Edit pro2

Vår Hiphop - Producenter & DJs

   

2005-05-16 23:25

HJÄLP med Cool Edit pro2

Cool Edit buggar ju ofta, och jag brukar kunna bemästra alla buggar på nåt sett. MEN nu är det så att jag har spelat in massa grejjer med gitarren till en låt, och när jag ska spara session / wav så går det inte.
först kommer det upp en ruta där det står "Cannot Load Filter!"
och försöker man kopiera själva filen så står det "not enough space" vilket jag har. det här har hänt mig flera gånger men då har jag bara gjort så att programmet har buggat sig å hängt sig, sen har jag bara startat om det å sen har man ju en autosparfunktion. Men det går bara en gång, hänger den sig 2 gr så försvinner skiten, och jag har dessvärre redan råkat hänga programmet utan att jag har hunnit spara nånting. Jag vet att man alltid ska spara av principskäl men jag tänker inte riktigt jämt på det, och nu behöver jag hjälp för jag vill verkligen inte spela om allting, det är skitjobbigt..

nån som har varit offer för detta helvete å vet hur man ska göra för att ta i tu med det för att alla ska bli glada?

hjälp uppskattas som fan

Éxitus