I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2005-05-05 01:01

Nuendo lr cubase?

Har alltid undrat varför steinbergs nuendo inte värkar användas av så speciellt många.. Vad är den stora skillnaden mellan cubase och nuendo egentligen.. Andvänder sjelv nuendo men alla andra jag känner cubase..

www.soundcloud.com/hybrismusik

2005-05-05 03:06
En grej jag gått och funderat lite över är varför många gillar bruna bananer, själv är jag på den gröna sidan. Eller varför en del kollar in brösten på tjejer när alla vet att ässet är det viktiga? Helt ologiskt enligt mig, ja e förvirrad och upprörd.

2005-05-05 04:44
vem vet vad som gäller egentligen
::::: Daniel Hulth ::::: |www.myspace.com/danielhulth|

2005-05-05 16:38
Typiskt whoa..

2005-05-05 18:28
antagligen är det både smidigare och bättre enligt de flesta, smaken är som baken
/// Våning Fyra

2005-05-05 23:57
Nuendo är mer anpassad till multimediaprojekt där man använder sig både av ljud och video.
Redigeringsfunktionerna för video ska även vara bättre än hos Cubase, tror jag.
Men mest fakta hittar du nog på nätet om du söker för jag kan tyvärr inte hjälpa mer än så
Producent/Songwriter
www.myspace.com/pitchtunes

2005-05-06 17:57
Tycker det låter konstigt.
Varför inte lägga sin tid, energi och kapital på att utveckla programmen mot olika användningsområden istället?
Nuendo mot videoredigering och filmljud (utökad surroundmixning) och Cubase mot avancerade musikproduktioner.
I och för sig är väl det huvudsakliga målet att tjäna pengar...
Producent/Songwriter
www.myspace.com/pitchtunes

2005-05-08 19:47
Okey thnx... Bra att vissa är serriösa i alla fall..