I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Meningsfull & Vanskapt söker producent(er)

Vår Hiphop - Producenter & DJs

   

2005-03-31 11:40

Meningsfull & Vanskapt söker producent(er)

Hey!

jo, det är såhär.
nya studion är igång nu och allt flyter på som det ska.
enda problemet är dock beats.
vi har en massa instrumentaler och ska ha ett uppträdande snart och vi vill juh hellst inte köra på instrumentaler.
så därför söker vi en eller flera producenter som kan tänka sig att jobba med oss i ett tag framöver.
även subdominant kommer att vara med och spela in.
men det är antagligen mestadels jag och Dr. Vanskapt som kommer spela in nu.
och just det, även Pratglad kommer att hoppa in ibland.
så om ni känner för att dessa grabbarna kan ja tänka mig med att jobba med och langa beats åt i ett tag framöver så får ni gärna kontakta mig via mailen på whoa.
eller adda mig på msn: [email protected]

och som ni kanske inte vet så är jag och Dr. Vanskapt inte direkt av det seriösa slaget direkt, iaf inte när vi lagtut låtar på whoa.
men vi söker nu en producent som vi vill arbeta seriöst med och att producenten ska kunna langa något shysst beat som man kan göra något oseriöst på bara för att vi måste få ur oss saker ibland. Men som sagt, på dina/era beats som vi får kör vi seriösa saker som kommer att mixas ev. mastras och användas till en skiva eller liknande i framtiden.


jag hoppas någon finner oss intressanta att jobba med och att vi finner dig lika intressant.


tyvärr har jag dock har ja endast en lite äldre låt av mig och Dr. Vanskapt att bjuda på för tillfället men jag hoppas att ni kan godkänna denna.


klicka här
och är det något ni undrar över så är det bara att kontakta mig på whoa eller msn så kan vi snacka.


Tack På Förhand!

/ Robin & David

20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen?
-jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.