I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

hjälp - komplett DJ-utrustning

Vår Hiphop - Producenter & DJs

   

2005-03-04 23:29

hjälp - komplett DJ-utrustning

Shoo!
Har blivigt sugen på köpa lite DJ prylar.. Hade tänkt att såsmåningom lägga lite cuts på mitt crews låtar.. Så utrustningen ska vara väl anpassad för scratching..

Jag har hört på många ställen att man absolut inte ska gå på nån "komplett DJ-utrustning för ett billigt pris" nit,.. Men..
Jag satt och surfa på jam.se här för några kvällar sen, o då såg jag just en "komplett DJ-utrustning" som verkar jävligt najs, men jag antar att det finns fler som kan detta bättre än mig.. Så jag skulle vara ytterst tacksam om jag då kunde få ett svar på om detta bara är crap, eller om det är nått.

som sagt, jag är nybörjare, men jag vill ändå inte köpa några jätte simpla DJ prylar nu, och sedan ångra mig ett halv år efter..

här är den kompletta DJ-utrustningen:

Stanton Spin Cycle Pak - komplett DJ-utrustning

Mixer: SMX-201 (rek. 1.195:-)
2 st STR8-30 skivspelare med Stanton 500 pickuper + skal + skyddskåpor (rek. 2.350:-/st = 4.700:-)
1 par DJ PRO 10-hörlurar
2 st slipmats


eller gå in på http://www.jam.se själva o kolla upp det, finns under DJ.prylar..

jag är rätt n00big på detta, så.. va inte för hårda alla erfarna DJs där ute :)

Tack på Förhand!

//Lime

Nakna träd kastar fåglar åt helvete