I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

dvdbrännaren går inte igång, den hackar???

Vår Hiphop - Producenter & DJs

   

2005-02-17 21:23

dvdbrännaren går inte igång, den hackar???

Jo, då hade man beställt en extern dvdbrännare och man skulle äntligen få allting instalerat och så på sin mac.
Dagen kom och pojken fick sin dvdbrännare,
han satte sig genast ner och formaterade sin dator.
när det var klart så kopplade han in sin externa dvdbrännare och satte i logic 7 instalations skivan.
Det går precis som det ska, pojken orkar inte sitta och vänta på instalationen så han går iväg och käkar lite mat..
han hör att hans lilla bror på 3 år är uppe vid datorn och att hans fader säger till lilebroderna att inte röra datorn.
när pojken sedan kommer upp för att kolla hur det går så ser han att det står: "instalationen inte genomförd".
så han bestämmer sig för att testa igen.
i samma ögonblick som han dubel klickar på instalations ikonen för logic 7 så hackar allt, datorn stannar lixom.
pojken bestämmer sig för att starta om datorn.
men när han startat om den så ser han aldrig mer ikonen för dvdbrännaren på skrivbordet.
han söker igenom allt och försöker hitta felet, när han efter ca 4 timmar letande och en hel om instalation av datorn insett att den hackar.
dvdbrännaren går inte upp i varv när han får i sig skivan utan den snurrar lite och sedan hackar den..

så nu behöver pojken hjälp..
vad ska han göra???????

anledningen till att jag skrev det såhär är för att jag är full av ilska och det känns som att jag får ut lite av min ilska genom att slå mycket på tangenterna...

// meningsfull.. en jävligt arg sådan!

20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen?
-jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.