I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Annonsering efter beats..

Vår Hiphop - Producenter & DJs

   

2004-11-10 13:05

Annonsering efter beats..

Eftersom att det är så pass många som söker efter beats, så tycker jag att det vore bra om man kunde samla alla annonser på samma plats. Dels för att det ska bli lättare för producenter att hitta rappare, och dels för att det inte ska bli så spammigt i forumet.

Detta skulle man kunna göra genom att göra en sticky. (En forumtråd som inte åker ner i listan.) Och i den tråden skulle det finnas en del regler för att den ska bli så bra som möjligt.
T.ex.
1. Enbart annonserar i tråden. Alla svar på annonser sker via privata meddelanden eller gästboksinlägg.
2. För att få annonsera i tråden är man tvungen att länka till en fungerande audio.

Sen om tråden skulle bli väldigt stor så kan man ju rensa den en gång i månaden eller så. (Detta skulle även fylla en annan funktion då länkar har en tendens att sluta fungera efter ett tag.)

Jag tror att det här skulle förbättra forumet litegrann. Om det är någon fakta jag missat som gör det här till ett värdelöst förslag så är det bara att säga det.

Feedback och åsikter om förslaget vore guld!

//X

Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...