I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Idiotförklarad, söker seriös producent

Vår Hiphop - Producenter & DJs

   
Rappare

2004-10-17 02:29

Idiotförklarad, söker seriös producent

Hej.

Nu har jag rappat i snart tre år, och jag känner att jag under min tid som rappare passerat ganska många milstolpar mot att kanske lyckas etablera mig som artist nån gång i framtiden (eller åtminstone bli whoa-kändis ;)...

Därför söker jag (som så många andra) en seriös, produktiv producent som kan tänka mig ett samarbete. Jag letar verkligen inte efter något proffs, utan jag letar efter någon ambitiös som precis som jag provar mkt nya stilar hela tiden, och som (fast man gör det seriöst) inte ser det som något gravallvarligt det man pysslar med.

Now, under årens lopp har jag naturligtvis lyckats spela in x antal låtar, och för att bevisa att jag har några som helst rapskills har jag sammanställt ett snippet med lite blandat material (obs, ganska låg kvalitét för att förbättra filen storleksmässigt), och jag hoppas att även om ni inte tycker jag är tillräckligt bra att prodda beats åt, så kan ni åtminstone droppa en kommentar...

Alla tips, hjälp osv... + alla producent-kontakter vore till stor nytta!
Idiotförklarad - Snippet

www.soundcloud.com/whateverist
www.paradigmskifte.se