App - Okej, sista.
jag minns när vi var små då trippa vi på tår nu trippar vi på piller med vidgade pupiller tills allt jag känner är nåt som jag inte känner nåt av låt mig missa några klockslag det är inte hållbart men inget är det det försvinner eller dör du kan titta på nåt skört men det vittrar när du rör det så för att slippa lockas ser jag till att sakna känsel i mina fingertoppar ibland känns det som att inget kommer funka i mitt liv som att jag blir mer nere ju högre jag är och desto tommare ju fullare jag blir som att halva jag är tumören andra halvan är stråldosen kanske därför jag drar mig till moraliska gråzoner som att säkert sex är smartast men man får inga ragg med kondomer i plånboken så skit i framtiden, skit i spådomen när det egenligen finns så jävla få borden för skolsystemen gillar bara tysta barn ta dig bort från samhällsnormens jävla skyttegrav och spendera livet med sånt du blir lycklig av visa låset på ditt hjärta får vi se om jag har nyckeln kvar
för jag är så fascinerad av allt i världen fast jag inte bryr mig om nånting alls och ingenting väcker någonsin mitt intresse men jag kommer älska dig om jag kan
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
|