App - Okej, sista. jag minns när vi var smådå trippa vi på tårnu trippar vi på pillermed vidgade pupillertills allt jag kännerär nåt som jag inte känner nåt avlåt mig missa några klockslagdet är inte hållbartmen inget är detdet försvinner eller dördu kan titta på nåt skörtmen det vittrar när du rör detså för att slippa lockasser jag till att sakna känsel i mina fingertopparibland känns det som att inget kommerfunka i mitt livsom att jag blir mer nere ju högre jag äroch desto tommare ju fullare jag blirsom att halva jag är tumörenandra halvan är stråldosenkanske därför jag drar migtill moraliska gråzonersom att säkert sex är smartastmen man får inga ragg med kondomer i plånbokenså skit i framtiden, skit i spådomennär det egenligen finns så jävla få bordenför skolsystemen gillar bara tysta barnta dig bort från samhällsnormens jävla skyttegravoch spendera livet med sånt du blir lycklig avvisa låset på ditt hjärta får vi se om jag har nyckeln kvarför jag är så fascinerad av allt i världenfast jag inte bryr mig om nånting allsoch ingenting väcker någonsin mitt intressemen jag kommer älska dig om jag kan