App - Respirator
Gissningsvis blir det här det sista jag lägger upp innan sidan stängs. Jag skrev det här på min mobil inatt när jag vaknade och inte kunde somna om. Tack för dom här åren whoa och alla som läst och tagit sig tid att kommentera. Hade en sån här takt i huvudet om nån undrat på ett ungefär Arkebuseringspatrullen lägger an siktet vår romans ska skjutas alldeles snart vår romans har kudden över ansiktet vår romans ska sluta andas snart men det gör ingenting, vi var ändå döda det gör ingenting om vi dog igen det gör ingenting, vi är känslolösa sa vi och vi tror det än Men frågan är om vi ska må såhär vi går isär när vi går isär du förstår vad som händer, hur dåligt det kändes i återvändsgränderna på din väg för varenda gång det kändes som att världen stannar när vi inte är med andra eller med varandra är där vi fattar att vi ockuperas hjärter dam måste ges tillbaka till leken och kuperas för ishjärtan trivs väl i vintermörkret där dom går i ide i år så det kan vara kallt, men du och jag är allt för dan det smalt är årstiden vår och jag brukar inte stanna i tiden börja om på ny kula av en annan kaliber jag brukar inte fastna i livet börja om på ny kula för för Arkebuseringspatrullen lägger an siktet vår romans ska skjutas alldeles snart vår romans har kudden över ansiktet vår romans ska sluta andas snart men det gör ingenting, vi var ändå döda det gör ingenting om vi dog igen det gör ingenting, vi är känslolösa sa vi och vi tror det än Visste inte hur mycket hon gick dig på nerverna tills du slog sönder tavlan och skar dig med skärvorna kom hem till mig och kavla upp ärmarna visade bandaget som färgades rött Ärr, R är mina initialer och nu har du dom som min autograf där men vi måste sluta le åt alla fel som finns måste sluta leka att vi lever Skins för du är inte Effy, jag är inte Freddie du är inte Cassie, jag är ingen Sid börjat om igen med ångesten, har ångest än hänger upp lappen i köket; antal dagar med ångest - en för vi är misfits, vi kan inte sluta lika bitterljuva som The Smiths-riff och vi kanske äntligen kan komma till skott och vi kanske äntligen kan komma till Arkebuseringspatrullen lägger an siktet vår romans ska skjutas alldeles snart vår romans har kudden över ansiktet vår romans ska sluta andas snart men det gör ingenting, vi var ändå döda det gör ingenting om vi dog igen det gör ingenting, vi är känslolösa sa vi och vi tror det än
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."