I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Klor utblekta fläckar

Vår Hiphop - Lyricism

   
Rappare

2013-12-11 10:48

Klor utblekta fläckar


"Ge mig din hand, förlåt för jag sårat dig, ta mig i din famn och jag lovar dig att bara vara han, som är sann och aldrig ger en tår, detta år, eller åren som är framför oss.
Jag svär vid min grav att såren kommer läka oss, han som du fann då långt innan drogen tog min glans, satte vårat liv ur balans gör så gott han kan för att laga det som lagas kan."

När sans gick i brand släcktes ljus på land, drogen höll all vett djupt begravd sand.
En man du älskade lever förkrossad över att ha gjort livets största tabbe och nu bär han på massa skam. För han vet att han en gång setts som den rätte och det gör han till en belastad man

Även om han känner att du förtjänar något bättre vill han gärna få en chans för han älskar dig mer än någon annan man kan, och det är 100% sant..

Jag kan i vartfall berätta att han kämpat i mils långa sträckor och de finns inga läckor och de spår som kan hittas är skrubbat till klor urblekta fläckar som han slitit med i veckor...
Han har renat sin själ och näckat de som lät han knäckas, förintade sitt ego och lät "seb den rätta" ta kommando som befäl.

En endast en dröm har han kvar som tär, och det är att två blir en, förenad nu och resten av de dagar som de har kvar här.

För när familj är allt han håller kärt, är de inget annat som kan komma i hans väg, inget annat har längre betydelse eller känns värt, för familjen är hans vapen som han håller nära, de enda gevär han numera bär och aldrig kommer sluta bära..

Sometimes I sit and look at life from a different angle , dont know if I'm gods child or satan's angel.