App - Terapisoffan
Det känns fel att säga depression men i brist på bättre ord kan vi säga att
har aldrig varit nån som väntar på nåt gott ska hända så jag gör vad jag kan för att slippa somna ensam jag behöver nåt som botar den här ångestkänslan av att höstnatten slukat våra sommarkvällar så jag har druckit flera dagar i rad nu vill bara ha dig tillbaks nu att allt ska va som det va nu men det är spriten som talar blir för svag av ett avslut
kan inte säga vad jag känner för det hjälper bara henne att gå vidare vill bara skrika det men inte ge henne bekräftelsen så jag ignorerar situationen och tar ut det i en vers om det, vi kör och
vi kör och
vi skar våra bromsar i nedförsbacken ska vi väl sprängas låt oss explodera vackert men jag är smutsig hjärtat ingen plats för sånt en kameleont, kanske mer en vagabond som knyter känslorna i luffarsäck och vandrar bort dit nån och jag så tillfälligt kan kallas oss jag menar, ni är många och jag är en välj ett datum och ta mig hem jag vill bara inte vara själv vara själv, jag vill bara inte vara själv så kan du inte träffa mig tillräckligt ofta kommer jag bara va med dig när du inte är borta för jag kan vara din när du sitter i soffan men såfort vi är klara har jag minnen som krossar mej så jag måste hålla mig upptagen för känslodöden och att jag inte är upptagen
men jag vet själv
att det finns inget som är trasigt "för stunden" måste sluta vilja bygga ett familjehem på trasiga grunder får aldrig villan volvon barnen och hunden när allt jag jagar är sprunget ifrån eskapism och allt dom jagar är flykten och nästa kick och jag har skrivit den här texten i fyra år bara omformulerat efter tidens spår för det är alltid samma grej, jag tackar nej till varje tjej som skulle göra allt för mej och spelar på osäkra kort alla jordnära som väljs bort till förmån av oläkta självskadeärr varje kyss är mest som rysk roulette och vapnet är osäkrat "Vi" har varit jag med så många andra vill bara att nån ska stanna för jag trött på vad jag är bra på vill inte va så
men jag gör det bästa av sättet jag fått och kommer fortfarande lyssna på alla mina vänners ex när nästa har gått ja jag har tröttnat sen länge men gör det bästa av sättet jag fått och kommer säga samma sak om alla mina vänners ex när den nästa har gått
för jag sa
man är ledsen ett tag och det hör väl dit men vad spelar det för roll vem man dör bredvid
ja man är ledsen ett tag och det hör väl dit men vad spelar det för roll vem man dör bredvid
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
|