App - leken
Dom säger arrogant, jag säger självmedveten 20 nånting med armen runt en mpdg mestadels vimmelvinglandes på festligheter vill aldrig lämna leken, nej jag är för ung för ansvar för ung för allvar men dom vill ha nåt som förklarar deras återspegling så dom letar dolda meningar under kallprat men det finns inget där love, jag lovar heligt när känslorna blir jobbiga så får dom ledigt eller gå för evigt och dom vandrade i samband med vår förening så dom skvallrar där på gatorna om hans beteende en reaktion på slentriancharm och ett skamlöst leende se det blev många söta damer under min ungkarlstid allt jag behövde var ett ögonpar att drunkna i öl på fat en dunk med vin, en grön oas att rulla vid ingen hög moral, såvitt jag vet lever mitt överjag ett dubbelliv ingen dum taktik säljer man en själ man inte har till underpris blir det lukrativt så hey låt oss svärta denna vita helgen allt som splittrar oss är sprickan i mobildisplayen vi jobbar bad books och bright eyes när vi bestämmer marina and the diamonds shit jag är ingen peter weller bland alla bortsprungna gatukatter som mest dricker bärs och jobbar john blund på barbietakter nedstämda som d-strängar här e du låg eller på fel nivå ligger på golvet, regnet på rutan toner i huvet, det är menat så
och jag är menad där med toner i huvet och regnet på rutan där leken är
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
|