SupremeV - Återvinner mitt namn Pennan sätter färg på pappret, ett mästerdragsom enbart Leonardo kunnat, det bemästrar jagKanske jag drömmer eller är jag fucking legendarSåsom jag skriver, skriver inte ens en veteranDet är vad jag intalar han som står i spegelnSen ses en flackande blick bli målmedvetenFinns inget att förlora så jag går mot segernOm du vill haka på, bara stå bredvid migFör jag vill inte, tänker inte promenera moonwalkOavsett vad rör jag mig medsols snartSå varsågod, ge mig några hinder att klättra överStirrat döden i vitögat, inte rädd alls för detom jag faller, ställer jag mig upp ännu starkarePrioritet kan man kanske kalla detFör all min fokus den ligger på vart jag skaoch jag har ett namn som jag måste ta tillbaksHär för att ge stor lite motstånd i sin viktklasstunga rappare beter sig som Anderson SilvaSläpper in mig i ringen och sänker sin gardoch börjar dansa omkring mig när jag lägger en radjag skryter inte ens, det är sanningenrakt och äkta rätt upp i ansiktetFör som tupac står jag inte ut med fake ass bitchesHalva scenen säger sig ha känsla - jag känner ingetDen behöver folk som mig som är öppen och ärligPennan och pappret är vad vi lägger ner vår själ iOch ni, står och pissar på våra konstverkSnackar droger, fitta... mannen, håll käft!Så stor maka på dig, tänker ta plats i din eraå droger och våld är inget jag vill glorifierabig ups till Vic Vem, jag håller med till tusenalla drogsnackande rappare... vi ses där ute!