I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Kärleksprosa [Hat, saknad, sorg] Almost Clean Version

Vår Hiphop - Lyricism

   
Rappare

2013-07-06 00:21

Kärleksprosa [Hat, saknad, sorg] Almost Clean Version

Vill gärna ha tips och kritik då en eller fler av mina texter ska publiceras i en bokantologi

Okej nu räcker det!
Jag har länge sett hur du dömer när du tittar på mig,
med beklagande ögon som jag vore efterbliven ey.
Du har ingen aning om vad jag har gått igenom,
Så kolla inte på mig som jag bara har lekt med lego.
Mitt livs historia täcker bibelns alla sidor,
från början till slut, till den allra sista sidan, din libido invalda slyna
Jag gav dig allt, vad gav du mig?
Djupa sår där du spottar salt..
Du är kall och jag vet varför,
jag fucka till det duktigt så en aning skit borde jag ha!
Och det skulle jag TA!
Men du gav mig inte bara skit utan du sket ner hela mitt sinne och förpestade mitt liv och lemlästade mitt inre.
För det du tog och det du gav, var mitt ALLT
Saga är min himmel och hoppet blir mitt hav,
Utan toppen i mitt liv, rasar allt samman och tror de varit droppen, som att dra ur proppen och se livet halka ut ur kroppen.

Du som sa att du var så förstående, förlåtande och att allt var övergående.
Du snackar så mycket skit men det värsta är du tar i med flit,
satsar hårt på att skada mitt redan påfrestade liv, kunde du inte lika gärna skjutit mig direkt bröstet
eller knivat mig med en hiv-ner-smittad kniv?
För alla säger att allt har sitt slut, och de var uppenbart, allt gick snabbt, var akut.
Trots mitt, då, gangster glorifierande beteende gav jag dig både barn, orgasm och leenaden.
Och visst fan höjde jag dig till SKYARNA och kärleksfullt såg du upp till MIG
Men medan jag brände BYARNA började du bygga upp ett NEJ

Vad hände vem är du nu?
Vart är den jag kände?
Vem fan är du nu?
Inte flickan som jag så förbaskat tände på.
Nu skiter du uppenbarligen i allt som händer ändå.
Så ska jag vara helt jävla ärlig!
Nu blir det pass till Kärlek.... FUCK IT.
Helt Ärligt! Ändå bara i början det är härligt!
Gos, pipp och vänlighet blir snabbt ett minne-blott, när hon säger det är nog, så var de färdig stekt och färdiglekt.
Jag kommer ihåg så många gånger jag försökt agera den vuxna av oss bägge två, tog första steget ana oråd men tog mod ändå jag bad dig snällt om att sluta bråka och leka mamma och pappa som aldrig bråkar.
Jag ville träffa min ängel mer än en timma i veckan men då vart du grining hela den och nästkommande veckan. Nu har jag inte sett min dotter på ett år, allt jag var enligt dig var en dålig pappa med gangsterhumör, och du skar bort mig som en cancertumör, stängde ute mig helt.
Det du gör är fel, så sjukt jävla fel.
Så nu är jag bara arg och besviken,
sönder ärgad av denna miserabla skiten.
Less på allt helt enkelt

En liten flicka som på pricken ser ut som sin pappan när han var liten, Pappan som älskar henne mer än något annat, lider så förbannat, men du vill inte, du har det svårt eftersom du numera hänger i famnen på pappans dåvarande kompis, shit det slår ganska dåligt i mina öron, klangar de ljuvligt i dina öron?
Det gör mig så förbannad ja fy fan för dig och ditt hatfyllda skrik & tjat
Men tänker inte ge upp om du trodde det, de får kosta vad det kostar, för kommer krossar alla klossar, till allt lossnar och ja kan forslar bort allt salt som du ständigt propsar på att rossla fram.
Vill inte förlora mer av mig själv och tappa glöden, nej, trots att jag flörtat hårt med dödenslakej så var det du som var min älskadetjej, och du vet att jag verkligen älskade dig.
Men jag var beväpnad med pansarträngande ångest,
Destruktivt tänkande var mitt enda stadie i att tänka klart
ja kände hur knarket verkligen skändar mig, mer än någonsin när du stack.
Jag ville bort till varje pris, tankar på att dränka mig och aldrig mer bli funnen
ja försvinna, vara helt försvunnen..
Och bara på en enda helg har jag Levt med mer självhat än du kan HATA mig!
Trots att du rivsratrar dagen som mörkretshärskare, så mjuknar du till när du har träffat mig?
Som sur mjölk vill jag hälla dig ut ur mitt liv, raderar alla minnen, och stryka ragata biokartan.
Men trots allt vill hata denna tjej, så om sanningen ska fram, har ja aldrig lyckats hatat den tjej.
Och trotts att du är en så FUCKING-ELAK, Hade jag fan aldrig dig nekat eller förnekat dig likt judas. Var jag så elak? Tänk efter? Drogerna gav dig obehag, men förutom det? Gav jag dig skoskav?
Hade jag någonsin tenderat till att slå dig, eller kalla dig fet?
nej, jag hatar män som slår kvinnor, och det vet du så jävla väl.
Så det är knappast något av dem du kan ha som skäl det var som jag minns det ganska jävla väk, dusom valde min "så kallade" bästa vän, och sedan för att du villigt tog hans anabola dyfuntionerade gummirem till lem.
Att du är så jävla ful var svårt att inse och fatta
kokar av ilska, snear, lackar,
du är en äcklig mather fucker!
Fint skal, smutsig själ, Dina val men till vilket skäl!
För du kunde verkligen skapa ett helvetes KAOS av många orsaker
När du till sist visade att du även var billig som saker LAOS gågator!
Ofta jag tog tre steg tillbaka men spurtar nu framåt, Snedsteg ibland men störtar nu aldrig.
Har aldrig gått en rak väg utan att vackla så jag spottar verbaleld på dig tills du brinner som en fackla.
Istället för att simpelt skriva: FUCK YA! till dig som tacktal.



(Inlägget ändrat av SebCee 2013-07-06 00:21:46)

Sometimes I sit and look at life from a different angle , dont know if I'm gods child or satan's angel.