jag är en oslipad diamant, som blir något skitbra Huh?brukade slänga heggen folk kallar mig för streetsmart brukade - kallar, pratar vi dåtid eller nutid? I don't see the connection here.jag blir rik snart, men det brukar väl låta så vill ju bli advokat och framför mig har jag svåra år Sitter inte du på anstalt eller vad jag läste i nån tråd?som en plåga då, så vill jag att du dunkar takt till beatet Ska det vara plågsamt att lyssna på din musik, eller whut? Omformulera..helrör på krogen, klunkade för fan starkt som spriten Mja.. Klunka starkt.. Hmm.. Tror jag ser vad du försöker komma till, men det är inte jättebra ordval.så om du käftar klipper ja till dig som en frisör Redan played några gånger.backar upp mig som en advokat, du är äcklig som liqör Likör är inte äckligt i rätt sammanhang.en bild säger tusen ord, mina rader blir till en konstnär magiskt som en trollkar det blir roligt som ett boll hav Mina rader blir till konst alternativt mina rader gör mig till en konstnär fungerar bättre. Trollkarl/bollhav får du slipa på. Du kan bättre.du har ögon i nacken för jag backar upp ryggen bror Formulera om den här så kan den bli nåt.jag tar ett bloss (andas) jag blir hög som ett höghus Du blir inte hög på ett bloss. Sitt längre med texten. Tänk ut vad du vill få fram.även om picasso skulle måla dig så blir fan du dö ful Detta har redan påpekats varför det inte fungerar.jag klär mig i svart för det här är din begravning mina texter är mord så var är mina cash för sen betalning Det är väl inte lönt att mörda någon innan man fått cashen ;) Sitt längre med texterna så blir dom bättre.