I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

En text om min uppväxt!

Vår Hiphop - Lyricism

   
Graffare

2013-06-25 21:44

En text om min uppväxt!

Denna text knåpa jag ihop ikväll, tanken e att jag vill dela med mig om vad jag har upplevt(jag har inte tagit med allt bara en liten del) Å det kanske finns någom som känner igen sig! Här kmr den iaf :



Kumla Stick din fucking humla! jag hatar er så mycket att jag bara vill slita er i stycken! Jag tillbringade stor del av min uppväxt i den hålan och allt gick fett snett så nu straffar jag er med ett hett bett! jag var fucking förstörd ochjag blev inte hörd för min sorg trots att jag bodde i eran fucking borg! Nu stormar jag er väg genom verbal attack och ni stack för ni e fega typer och ni kryper och såklart även eran svett dryper!

Blodtörstiga bestar är vad ni är oh ja jag svär! Även när jag bodde på hagaberg där alkisarna jaga mig, en ständig misär som gjorde morsan och jag gick i sär morsan fick skit trots allt sitt slit!

Kommunala kom och tog mig bort från min mamma trots att jag ville stanna! Morsan skulle ha fått hjälp hemma tyvärr var det något hon inte fick bestämma! Mitt nya liv blev en riktig dåligt kliv!

Ett hem där jag inte fick vara mig själv utan tvingades vara någon annan där jag bröt mig samman jag var inte längre det glada barnet med gnistrande ögon och ett tindrande spratt jag var nu ett nervöst vrak och fattade inte ett skvatt!


En bror som trodde han var stor han gav sig på mig fastän jag sa ge dig han borde skämmas och även stämmas! han var elak och grym , jättemuskulös var han, gick naturligtvis på gym! Kvinnan i huset var kall trodde säkert hon var ball fick mig på fall som den unge jag var lydde jag minsta vink! Jag överlevde trots allt fast såren djupt inne i mig bränner som salt och psyket blir helt kallt!

(Inlägget ändrat av Master 2013-06-25 21:45:07)

Yo! Inre styrka e viktigare än fysisk styrka.