App - Dimmfragment
Ni bara låter allvar måla er in i ett hörn om ni inte lever tills ni dör vad existerar ni då för inget fånga dagen, somnar lagom tills dagarna gryr utan nån vardag att bryta, mer att var dag är ny som budden sa, folk tror att jag är så dryg men jag berättar om problem, det är ni som tar det som skryt aldrig vart den som bryr sig om idioterna sen för går en på miljonen går miljoner på en och det är tveksamt om ni ens hinner med det för självdestruktiviteten har spring i benen ni kan inte se det men det ringlar sprickor i min spegel och den vind i seglet jag har är bara kvar tills dan jag hissar ner det leken blir till allvar, människor blir till monster pojken jagar draken ända in i stormen (blixten kommer) hjärtan slutar slå i takt till missförstånden där vi dansar ut vår lilla london indieångest bland ångestattacker och tvångsvårdsanstalter till my darling YOU! ah det måste va vackert vi lever på hoppet men stoppas i fallet lossar på handen låt oss krossas mot marken vi målar tavlor med sorgen vi inte känt romantiserar allt fult allting inåtvänt du är min ikväll, min igen, vinglar hem bland regndroppar och trasiga dimmfragment på en kyrkogård där vi ingick i en symbios sånt vi håller från din mamma och din psykolog jag tycker lika om dig nu som jag tyckte då och nån dag ska vi få reda på vems graven var vi kysstes på
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
|