insperationsbeat Låt: hi my name is Artist: eminem hej mitt namn är, vad. mitt namn är, vem. mitt namn är -helt galen x4 *ursäkta* *lite verklighets information här* hej barn gillar ni aggresiv reaktion se nån bli skadad samtidig tänka på en person bli hjärntvättad av skräck på tv och garva åt folk som är cp lyssna på en cd om hur dum man är som e de viljan att rappa all skit som bli medlem i rotten.com se när nån blir våldtagen och vända om och man är inte en äkta fotbollshuligan om man inte gillar att misshandla sina barn trycka ner sig i marken oavsett vad man uppnått och kalla sig man för man gjort ett våldsbrott man kan oxå tycka att knark är nått döda för även fast sprutan gör så att du dör för att bli rik tar man till alla medel och utan våld är det inte ett riktigt tvspel den man älskar måste man aga för om hon älskar en ska hon fan inte klaga hej mitt namn är, vad. mitt namn är, vem. mitt namn är -helt galen x4 man kan ju bli gängledare titta sig själv i spegeln utan å se hur fel man e alltid gå runt med kniv för man vet att nån dag måste man ta ditt jävla liv eller bli chef för nått företag flytta pengar utomlands när man bryter varje lag sån här skit sker varje dag dyrka djävulen och dricka blod bli politiker och begå folkmord säga till ungdomar att dom aldrig kommer bli smarta skuta folk för man känner för att hata ringa porrnummer för man känner för å prata ha massa bilder på en kändis för de e ens idol skönhetsoperera sig bli likadan är ens mål bli ett med naturen genom att förgifta djuren ens barnvaktare är hundburen förfölja någon man tror sig gilla men man gör bara människan illa ha ett helt vapenförråd i sin villa hej mitt namn är, vad. mitt namn är, vem. mitt namn är -helt galen x4 lura småbarn in till sin bil ljuga för sina vänner för man gillar att vara pedofil droga sin flickvän med att bjuda på en sil redovisa hur man misshandlat en lapplisa fortsätta på samma bana för man tycker de e en bra vana efter å läst allt de här inser man hur världen är men likförbannat kommer man underhållas av våld som om hjärnan har stannat när man igentligen borde tala ut men nuförtiden vill man att allt ska ha ett slut så bli inte förvånad om jorden plötsligt inte finns vilka vi egentligen va är det ingen som minns om du fortfarande vill leva glöm att du har en skada och bry dig inte om hur folk mår om dom inte är glada skit i att verkligheten har varit hård efter allt de här behöver vi alla vård