Insperationsbeat Låt: Speech cobras Artist: Jedi mind tricks Album: Violent by design när ja va ett litet barn sa min mor -tänk aldrig fel men en dag tänkte ja helt galet trodde aldrig jag skulle bli hel igen allt kändes som mitt fel plötsligt kunde ja se ljuset fann hopp om livet igen men min syn på saker har ändrats jag är luciferien som ska komma fram vill hitta ur ur världen av damm guds lilla lamm en brinnande flamma med tårar som syra fri som en fågel mig går inte styra medvetslös kalkylering inbäddat sinne av makt å regering bunden till orden samlad i ring ett dagsljus från begravda liv skär dig långsamt med sanningens kniv fruktans förgöran i motdemostration min väg att välja från delad person komplett som en växt hittat i konstverk som gåvor av text funnen i stunden bunden till helig jord lämnande väsen från tappat blod rinner i en gemensam flod mönster från kämpande spår livet som ser, känner och mår från stormen som bränns uppslukad av vinden som känns ett stenkast ifrån kraften ja bad om var bara ett lån viss i den mån fängslad i minusgrader förbi din själ och läser mellan rader krossad bakgång med bevisande tid fast i en plats om funderande strid där lära kan vara finner mig i spår där anden får förklara med frihet ska ja svara trohet och förmåga själens sinne för brinnande låga balanserad kaos i templet för tänka ge samma svar för frågor om skänka min demon går att länka uppleva som tecken av gåva sinnen som kan bara sova frånvarande vandring som uppror har hjälpt hatet av onska som redan är stjälpt djupets yta i form utav fakta tankarna får flyta å sjunka in sakta bön ur meditation sliter sig fri och fångas i zon annan dimesion markerar med makt otänkta väsen från vad som är sakt fördom från försvunnen värld lärdom från vad du tidigare e lärd slagen ur spel önskan om att i frihet bli hel drömmen om en själ frågan är bara vems drömm men om man kan veta kan man se mönster 1 mönster som sätter spår. 2 mönster som ger förklaring. 3 mönster som kan inte förklaras eller ger din själ frågor. Därför finns det mönster överallt, var du än befinner dig.