App - Spindlar
Aldrig nån utväg, fast i ett skruvstäd din alltid alltid, alltid så sjukt kär känsloduellen en hand på mitt skjutjärn med såren kvar under ytan fastän min hud läkt men det spelar ingen roll vad det var för prispott om man drar en nitlott så ge mig breezeblocks på repeat och en vinbox så ska jag värma mitt hjärta från det som färgat det isblått men alla dessa lyxproblem får fart på människor så jag duckar bara nykterhet och nakna känslor när vi cyklar ner mot stadens centrum och och styr upp nånting vi blir snurriga av under ett tak av ett par hundra totalt jobbar budget idag fram till csn och när vi rundar det av haka med mig hem så kan vi skrika på varandra för vi lever än fast du lackar för jag snackat med nån mer ikväll och vi tjafsar tills vi skrattar för vi fattar inget annat är så vackert som en ledig helg, helg på ditt golv, vilar huvet på en saccosäck hög volym, för mycket vin på min andedräkt det passar bra för det jag gillar allra bäst är att kyssa läppar när man vet om deras vassa bett och jag vill aldrig ha det på nåt annat sätt så alla gamla flammor kan vi aska direkt utan någon tanke på en fenixfågel vill aldrig se nån åter rada upp er på ett led och gå sen för jag behöver ingen avbytarbänk med den stjärnspelare som jag har i min säng och jag hoppas att det visas i ditt teleskop att vårt förhållande firar minst en 50 år och helvetet kan frysa och världen va galen men läs det och ta det som en kärleksförklaring för det är så jag menar det
There's the thing with her father, the thing with me broken, her new jealous ex and the press. There's the thing with her girlfriends, the whole feeling nothing, the geography of it all. And there are spiders breeding armies
(Inlägget ändrat av App 2013-02-06 03:50:44)
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
|