Vers 1..... ....................................... han Förlorade vänskap och sattes i skiten på grund utav brytit emot spelets regler cashen han snode var felet med allt nu sitter han där in burad på anstalt de vänner han snabbt lärt känna med åren lurade blåste han på cashen å droger snubben har vart effektiv och smartast av alla men alltid haft tanken om att nån skulle tjalla och att sedan någon i gänget snart skulle falla avrättas på gatan utav nå andra cashen skulle täcka framtiden och planer familjelivet samt till lyx villan vid havet men nu blir det inget utav det för snubben han klanta fast felet begåts av nån annan får han ta straffet fast han oskyldigt drabbats han försöker förstå men det går i lås i hans tankar Reff....... .............................. han langade droger utan att se den falska i spelet som inte gett med som blundade när polisen var där när bilen den for hastigt i väg så tog han allt mitt och försvann ...... Vers.2...... Fuck alla fittor som blåst mig på skiten när jag blir fri haffa ert Rike spelet ni spelar kommer fortsätta fast med mina Regler dom blir skottsäkra polisen anstalten är en bra läran av tid om några år så kommer jag att fortsätta va fri snubbar dom dealar med drogs genom cellen tänk jag tackar nej ber dom hålla käften snart kommer alla kriminella personer vara högst uppsatta på listan på jorden hatar du på mig eller antyder fel kommer jag stämpla in mitt namn innanför din pannben en galen ganster fuck är det det du ser en som hotar dig till livet fast han bara ler Krimenell kalla mig gatan ger mig skillz pistolen mot pannan är det som gäller din Bitch Reff....... .............................. han langade droger utan att se den falska i spelet som inte gett med som blundade när polisen var där när bilen den for hastigt i väg så tog han allt mitt och försvann ......