App - Skuggfigurer Vi är gatlyktskenets skuggfigurerså långt ifrån de barn ni ser på ultraljudenväxlar vilset runt bland partyscenens subkulturerhatar regler så vi skakar spelets grundstrukturermen ingenting håller för evigtkittar ba zombiefiering tills insomnian ger sigför det känns som tiden sprungit för fortoch börjar komma ikapp allting dumt som jag gjortmed färska rester hjärtekross under min skopå vägen jag vandrar visslandes min smutsiga blueshemligheten när man har en del skit att svälja ner lyssna bara på trasig musik när man själv är helför jag har alltför lätt för kollisionskursalltid varit svag för nånting osuntdärför dåliga vanor fått sin grogrundhar alkoholpromille räknat som min blodgrupp"månen är full men det är jag också""himlen är svart så den matchar jeansen"så det blir hotfull stämning om flaskan försvinnerönskar ba att man fick välja vad man tappar för minnenför jag har för många gamla som inte vill blekna änså jag går i delar tills någon ger mig en chans å bli hel igeneller någon, mer några för dom kommer i grupperoch det kan verka soft för en stundmen vissa sorter av smuts går inte bort i en duschför många bollar i luften för att hålla dom uppeså knappast plats för gnäll och gråtattackernär man själv har dragit ett par strån till atackenjag gjorde mig av med ängeln på min axelistället flinar cheshire från min arm, menjag har blivit kluven med årenska jag ha fötterna på jorden eller huvet bland molnenta det dag för dag eller ha en plan för studielånetäh, vi får se hur det kan gå sen, jag ska rusa nu skål, man