SupremeV - Jag har en dröm Jag har en dröm, en vision om ett bättre landvi oberoende av pengarna från nån västermaktHär råder byteshandel och ALLA är överklassUtan klyftor tror jag inte du behöver röka haschpolitiker som styr är inga som behöver maktDom för endast våran talan, bestämmer ingentingoch har inget att dölja, berättar hur det ligger tillSkolsystemet ger dig den utsträckta handdom borde ge dig, här har du rätt till en chanså snubblar du på vägen, får du alltid ta revanschutan några krav på hur du borde vaoch framförallt så har vi slutat med reklaminte några ideal, du är vacker som du ärså länge det är du, inte nån annan som är därInga prislappar, men allting har ett värdesåsom dina ord och löften och att vara ärligJag har en dröm, en vision om en bättre mansom inte behöver stå emot samhällets maktSom kan söka ett jobb även om han inte kansom kan vända sig nånstans när pengarna ska framUtan att behöva känna sig som en parasitslippa böja på nacken för han inte passar införutom i gemenskap där man passar cannabisSkolan lärde honom att övning ger färdighetdu lär dig inget i praktiken om du läser detSe vilken dubbelmoral då hans låga betyg inte tog han nånstansär det konstigt att hans hår är i skyn av sin blodiga tand?Då reklam och ideal talar rakt till honomSäger hur han ska se ut, vad han vill ha imorgonHan vill kunna vara ärlig utan dömande blickarfuck... jag kan drömma i timmar.
Inga prislappar, men allting har ett värdesåsom dina ord och löften och att vara ärlig