Indolent - Sargad själ
Blåljus överallt nu, sirener och ångest, snuten dom har span och vill se mig som fånge har bara tomma fickor och tomma löften, spruckna hjärtan så det gör ont i bröstet några få är äkta, ännu fler är falska, vet många fittor här som vill se mig falla är vilsen i världen, jag valde fel väg känns inte längre som att jag klarar det här bara misär men visst ler jag ibland, när jag och polarna inhalerat flera gram problemen som stack hittar alltid tillbaks det är massor med knas, man får hustla för mat fucked up som barn, kriminella som vuxna, ändrat skepnad till det föräldrarna fruktat mörker överallt och det dunkar i skallen, drömmarna som fanns har försvunnit för alltid
Ey ja vet vad dom tycker, vet vad dom tänker och vet redan det som dom hoppas få se vill att jag faller, ber dom om hjälp men lovar att det aldrig kommer att ske
Smärtfria dagar är ett minne blott, hade goda intentioner men blev missförstådd ville fly misären och bli lycklig igen, ville lämna dom tankarna som yttrade sig varför kan jag aldrig vara trygg i mig själv, hjälpande händer blir till ryggar som vänds blir paranoid utav utanförskap, staten ser oss falla och det njuter dom av går inte ta misste på skadeglädje, värmen försvann har bara hat i själen fuck skitsnackare som pratar mycket, dom går bakom ryggen för att skapa rykten kör min egen väg och får se vännerna dra, man känner sig svag och vill vända tillbaks instängd i en cell, ska inte hända igen och hjälper du mig så hjälper jag dig
Ey ja vet vad dom tycker, vet vad dom tänker och vet redan det som dom hoppas få se vill att jag faller, ber dom om hjälp men lovar att det aldrig kommer att ske
Keep your opinion to yourself nigga no one asked you
|