Qruu (FIN) - Brorsa från en annan morsa Brorsa från en annan morsa, varg från en annan stamAlltid Gandhis sanning - Aldrig tand för tandKallar dig för broder fast vi inte är släktOch kallar dig för syster för att visa respektSå det är, ja stämningen är familjärFramgång är inte samma sak som karriärNu bryter vi brödet, nu bryter vi isen Bygger upp stödet och glider för livetVad händer bror, tar ansvar i komedinGör allvar av parodin, samtal till terapiÄrlighet, korten ligger på bordetHjärtat slår så vi har rytmen i blodetVarför sticka under stol med att man älskar sin nästagreppar min penna och ger mig till kännaHär finns mera att hämta, jag vägrar att skämtaNånting ska hända, jag hoppas och längtarKnockar på känsla, klockorna klämtarHip-hop får mig att tänka tillbaks till den dag då jag...Såg på mig och mamma, tänkte med det sammaHmm… En ganska liten familjNu ser jag hundra brorsor från olika morsor Och tänker… vadå en liten familj?Ingen liten familj, när jag glider omkringSer jag bröder och systrar vida omkringDet betyder nånting, vissa finns där intillAndra är långt ifrån, soft ändåMan kan ses på turnéer, dela på resorTala igenom problem och medgångEdgång varje gång jag rockar scenenHomies jag är med er, hoppas att ni vet detLever kreativitet och glädjeSer allt mer, nya möjligheterLjumma vindar och goda cirklarStår där vi står och vi får vad vi sårFör våld föder våld, men kärlek föder kärlekSträcker sin hand från världsdel till världsdelNärhet när till barnen, jag älskar erJust när hjärtat är fullt finns det plats för flerFamiljen först, djupt in i mitt bröstKraft till min röst, som vatten för min törstTill min ålders höst, men tiden är nuOch när du glider med Qruu är då vi river en murHåller din rygg och du håller min… Vice versa i en stolt familjMen samhällsklimatet betonar individenFörstorar upp intriger, inte noga med principerFråga hur många roller som styr digGer dig en kram och visar att jag bryr migEnsamvarg, men kör för gemenskapAllting gott, vi hörs väl och ses snartInga främlingar, vi är en stor familj Kalla mig Brorsa från en annan morsa!Fina stämningar, här i en god familjJag sa: Brorsa från en annan morsa!Inga bitches alls, finns bara systrar nuKalla mig Brorsa från en annan morsa!Inga snitches alls, finns bara brorsor nuJag sa: Brorsa från en annan morsa!I samma båt och vi seglar på samma havKalla mig Brorsa från en annan morsa!Gemenskap är mycket mer än bara DNAJag sa: Brorsa från en annan morsa!