Indolent - Om och om igen
Abstinens, självskadebeteende och återfall, så van vid smärta att man inte längre gråter alls dom vill se dig gå sönder och be om hjälp, hata sin egen spegelbild, vill inte se sig själv
Bekymmerslösa dagar är ett minne blott, hade goda intentioner men blev missförstådd ville fly misären och bli lycklig igen, ville lämna dom tankarna som yttrade sig varför kan jag aldrig vara trygg i mig själv, hjälpande händer blir till ryggar som vänds blir paranoid utav utanförskap, staten ser oss falla och det njuter dom av går inte ta miste på skadeglädje, värmen försvann har bara hat i själen fuck skitsnackare som pratar mycket, dom går bakom ryggen för att skapa rykten kör min egen väg, får se vännerna dra, man känner sig svag och vill vända tillbaks instängd i en cell, ska inte hända igen, trots allt mörker har inte hoppet lämnat mig än
Måste bli av med det man inte kan vara utan, minnen och känslor gör så man jämt saknar ruset
Abstinens, självskadebeteende och återfall, så van vid smärta att man inte längre gråter alls dom vill se dig gå sönder och be om hjälp, hata sin egen spegelbild, vill inte se sig själv
Keep your opinion to yourself nigga no one asked you
|