den ändliga resan
var en blåögd pojke med kolossala drömmar såg de sju haven på TV och skulle segla alla hörde om onda skurkar men vem var jag att döma kanske hade de bara haft en elak mamma bekymmerselös, skrattade åt både pruttar och bajs kände lycka i mig där jag skuttade fram men som en lapp från mamma till fröknarna så försvann den på vägen som jag strövade på en oändlig resa nådde sin ändhållsplats blev desillusionerad och vuxen för man förändras snabbt rutiner och vanor som visor och sagor ersattes med att dricka sprit mitt på dagen hade en dröm i vilken det var du och jag men kanske var det så att jag blev slukad av den ännu en resa tog slut och jag var oförberedd en känsla som att aldrig få se solen igen ett "vi kan vara vänner" och sen stod jag där själv så tro mig när jag säger att de orden de känns jag skulle fånga dagen, men jag blev fångad av den fängslad av ängslan och nåt som skaver har försökt få ihop det och det sägs att hoppet är det sista på männskan som lämnar kropper
men det enda hoppet jag har kvar i mig nu -
skulle va från ett hus
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|