I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Första texten in my life !

Vår Hiphop - Lyricism

   
Sångare

2012-10-08 01:17

Första texten in my life !

känner mig färdig men ändå inte klar då allting runt mig har blivit en så stor skandal
allt jag har eller hade är nu mera ett svar- från ångesten som varade i både år och dar
shiet- tankarna snurrar så fort och allt sitter i minnet som ett nytaget kort
men jag vill att allt du gjorde mot mig då skulle vara ogjort

tankarna kommer då solen går Ner -månen upp och jag vill inget Mer- av det i tankarna jag Ser jo vad som igentligen sker fuck this då tankarna bara förökar sig och blir fler o fler. så varför Mamma kunde du inte bara Stanna? fast jag ber dig joanna nu får du va vänlig och krypa ut ur min PANNA- JAG kommer alltid HATA DIG- och dom orden ÄR SANNA !

Hur kunde du tro att det var jag själv mot världen och hela världen mot mig ?/ trodde jag som liten kunde få söka skydd hos DIG men NEJ du blev aldrig REDO för du hade fullt upp med dig själv och ditt Andra EGO - så jag fick bygga upp mitt egna LEGO och se hur saker PASSADE IHOP ...samt hur man räknade till fyra medans du sket i mig DIN JÄVLA IDIOT!
Inga svar- inget kvar-bara tomma tunga dar- jag har tänkt mycket på att ligga död i en grav- men vill ist leva livet ut med heder och inte som en slav. att jobba för att få kontakt med DIG- för du kommer åter igen bara försöka stöta bort MIG..

(Inlägget ändrat av A.k.i.l.l.e.z 2012-10-08 01:20:05)

sverige har bajsat ner sig-