För det första. Ge fan i att dela in åtta rader i fyra stycken. Det ser så jävla dåligt ut! Andas in, blickar framåt och försöker fokusera. Andas ut, tänker på allt som man förr överkonsumerat. - Bra tanke, men misslyckas helt med ett så letat rim. Det skriker "Jag skrev det och så var jag tvungen att hitta ett rim i slutet på jättekort tid". Jag gillar det inte. Tankar snurrar runt i skallen fast det känns som att det står still. Vet varken ut eller in, vad som är bra eller dåligt. + Lätt att säga att det är simpelt rimmat. Lätt att säga att det är två simpla rader. Men i det här fallet så har aldrig "står still/dåligt" rimmat snyggare Motgångar slår men livet går vidare, för tider förändras alltid. Vad som än sker så har man ingen begränsad framtid. - Bra tanke, fungerar egentligen inte som det "ska". "Alltid" blir bara dittryckt och förstör mer än det ger. Hade nog fungerat lika bra med "Motgångar består, men livet går vidare, tiden förändras/Vad som än skett så är aldrig framtiden begränsad" Bara några tankar. God morgon.