Rannsakan Jag har ägnat många nätter åt rannsakanom mig själv och mitt liv, dags att lägga om stiloch hitta tillbaka till forna glansdagarom det ännu finns tid, dags att välja rätt striddöm intebara den som känner det kan veta hur det kännsdöm inteär inte den flinkaste men jag ska resa mig igentänk att man kan va i sina bästa år men ändå så orkeslösman kommer till en punkt när man känner hur kroppen döroch börjar omvärdera livet, sänka takten man leverlyssna till hjärtat, se igenom alla dessa falska profetersom alltid förleder, ja länge har man jagat efter vindentappat fotfästet i tron om att svaren finns i himlenoch glömt bort vad som finns här inne, rätt igenomja du kan bara finna ro när du väl har släppt ditt egoJag har ägnat många nätter åt rannsakanom mig själv och mitt liv, dags att lägga om stiloch hitta tillbaka till forna glansdagarom det ännu finns tid, dags att välja rätt striddöm intebara den som känner det kan veta hur det kännsdöm inteär inte den flinkaste men jag ska resa mig igenjag har tröttnat så på allt prat om brorjag är ledsen broder men jag kan inte ta ditt ordför pengar kan inte tappa värde av vattenmen det kan det utav mitt blod, så vem av er är där när jag faller?ingen idé att fly, för jag vet att skiten går vidare erfarenhet och tid gör mig visareoch alla dom som jämt tjatar efter nummerhälsa dom att det bara är livet jag dealar med
Jag har ägnat många nätter åt rannsakanom mig själv och mitt liv, dags att lägga om stiloch hitta tillbaka till forna glansdagarom det ännu finns tid, dags att välja rätt strid