I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2012-09-13 03:06

Vers på G

Yo! Har nyligen börjat skriva texter och är just nu väldigt inspirerad av MBMA( därmed rimonanin). Håller på med en oavklarad och ganska diffus vers (under bluntade former) som söker synpunkter.

Jag står utanför din bostad när det är läggdags, bäcksvart med ett sexpack och en häcksax. Inför en häxjakt./
För mig är detta en sexakt som gör dig bränd som en cdskiva eller under din fredagsvila, mår bra av att se dig lida från värmen från ledens sida./
Såg dig rida en innovativ dildomaskin under din onani. Spring för ditt liv! Är invecklad som en fickkniv eller ditt underliv./
Kalla mig underlig ,är trumelit så jag slår till. Så undrar ni? Jag lever ett pundarliv som står still./
Gör detta för att jag misstänker att piss-stänken på diskbänken är dina. Men du kände endorfiner som när pedofilen red in i Medina./
Skrev rim om att deala, men nu predikar jag och berikar dekadens från
Sådana som du som vill spräcka mäns hål./
Ändå påstås du vara fräsch som Menthol eller en trendvåg. Följer den som Mel Torme tills jag tänt på och vållar brännsår./
Det är horor som du jag kränger sen, du blir utvisad som engelsmän i fängelsen för länge sen.......